Program de reeducare alimentară cu Mihaela Bilic. Țineți cont de cei 6 pași dacă vreți să slăbiți!

Curele de slăbire sunt o reală problemă și un chin pentru cei care încearcă această metodă de a ajunge la un anumit număr de kilograme. Problema cea mai mare este că la scurt timp după ce oprim dieta, toată munca noastră se duce pe apa sâmbetei pentru că ne îngrășăm la loc, uneori mai tare decât înainte de cură. Medicul specialist în nutriție, Mihaela Bilic, ne spune care este soluția pe termen lung.

Program de reeducare alimentară cu Mihaela Bilic
În primul rând, în loc dietelor care nu fac altceva decât să ne îngrașe la fel după ce le oprim, Mihaela Bilic spune că soluția este să consumăm în continuare mâncarea cu care am fost obișnuiți, dar să reduce porția cu 3o sau chiar 50%.

Putem slăbi mâncând puțin din toate, aceasta fiind o strategie pe viață fără interdicții și fără frustrări. Cheia este să avem o limită la cantitate.

Mihaela Bilic atrage atenția că orice dietă care elimină o anumită categorie de alimente va fi abandonată mai devreme sau mai târziu, iar abandonul ei înseamnă întoarcerea kilogramelor în plus. De aceea soluția este moderația, nicidecum interdicțiile și curele de slăbire.

Programul de reeducare alimentară propus de medicul Mihaela Bilic este format din șase pași. Primul pas este să eliminăm ronțăielile dintre mese și să avem o pauză digestivă completă de 4-6 ore între mese.

Al doilea pas presupune limitarea consumului de zahăr/dulciuri la un singur produs pe zi, care poate fi mâncat la finalul mesei sau între mese, pe postul de gustare.

Atenție! fructele sunt și ele un desert, nu consumați mai mult de 1-2 fructe pe zi, spune Mihaela Bilic.

Mihaela Bilic: Reduceți consumul de făinoase de la fiecare masă
Al treilea pas. Medicul Mihaela Bilic spune că o farfurie ideală conține 50% legume, 25% proteine (carne, pește, ouă) și 25% făinoase/amidon.

O porție corectă de amidon înseamnă: 1 felie de pâine sau mămăligă, 3 linguri de paste făinoase, orez sau fulgi de cereale, 3 linguri de leguminoase (fasole boabe, mazăre, linte, naut, soia) și un 1 cartof mediu.

Pasul numărul patru în programul de reeducare alimentară presupune eliminarea excesului de grăsimi din dietă: ulei, prăjeală, mezeluri, brânzeturi, semințe, oleaginoase.

Pasul numărul cinci: consumați cât mai multe legume, nu există limită în acest caz, doar trebuie să țineți cont că leguminoasele și cartoful nu sunt legume. Ciorba este produsul ideal pentru slăbit, spune medicul Bilic.

Pasul numărul șase în programul de reeducare alimentară: hidratați-vă din belșug! Consumați apă și între mese!

You might also like
Leave A Reply

Your email address will not be published.

Multumim că ne citești!

Înainte de a citi știrea, ajută-ți prietenii să citească și ei! Apasă pe distribuie pe facebook

Inchide